Пограюся зі стилями і я


Сьогодні хочу познайомити вас із  книжкою Ремона Кено "Вправизі стилю". Впевнена, що вона буде корисна усім, хто працює з текстами або ж просто любить писати. Головною «фішкою» книги є те, що автор подає одну і ту ж саму новину, але в різноманітних стилях: від метафоричних зворотів до вигуків.

Я також вирішила «переспівати»  новину в іншому стилі. Вже більше тижня світ говорить про новонародженого сина Ілона Маска із незвичним ім’ям. Я подам цю новину у формі непевності. Оригінал статті ви можете переглянути тут. А тепер  мій варіант…

«Не знаю точно, що сталося… Чи хтось помер, чи в когось було весілля? А, народився… Здається канадська співачка (чи  акторка?) народила первістка від Ілона Маска (може від Джонні Деппа). А ким він був? Письменником? Вчителем? Безробітнім? Ні – інженером засновником SpaceX. Якось він це повідомив, але що написав? «Я з’їв бутерброди на сніданок, а Граймс народила?» Все, згадала: «Це сталося кілька годин тому. Дитина і мати в порядку».  Здається народився хлопчик… Але ім’я у нього незвичне, як для американця. Напевно Петро? Чи Василь? Іван?  X Æ A-12 Маск!»


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Культура спілкування та грамотність у соціальних мережах